måndag 10 augusti 2015

Våga aldrig testa mitt tålamod

Är det något jag hatar så är det slavkräk som understår sig att fråga vad jag vill göra med dem.
Som vill att jag beskriver vad jag kommer göra när han väl kommit innanför dörren.
Vad kommer hända sedan?

JAG HATAR DET!
Hur understår sig ett litet slavkräk ens ställa den frågan?!
Vill slav ta ifrån sin Madame rätten och nöjet att ge det som faller henne in att göra med slav?

Våga aldrig ställa en sån fråga.
Definitivt inte till mig.

Jag planerar aldrig mina träffar.
Jag är en spontan och impulsiv människa. Jag gör det som faller mig in när det faller mig in.
Förstått?!

För konsekvenserna av en slavs uppkäftighet kan bli mer än vad lilla kräket kan hantera.

Förstör aldrig mitt nöje med att låta dig va i ovisshet om vad som ska ske under våra träffar.
ALDRIG!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar