torsdag 13 augusti 2015

Om jag är seriös?

Då och då stöter man på ett och annat stolpskott och då och då får man frågan.
Är du ens seriös eller är det bara pengar som gäller för dig?

Ja, jag är seriös då jag helst ser att träffarna är återkommande.
Vist en och annan engångs slav stöter man på men jag ser helst att det är en kontinuerlig kontakt.
Jag tänker inte kräva pengar och sedan försvinna.

Att det finns en hel del sådana tjejer gör inte att alla är såna.
Jag är noga och mån om att det blir rätt och bra för båda parter.
Det är viktigt för mig.

Dominans handlar om samförstånd och tillit.
Utan de två grunderna funkar det inte.

Jag njuter inte sexuellt av att dominera, förnedra och ge sadism men det roar mig och ja jag kan bli upphetsad av det ibland men aldrig så jag får orgasm av det.
Det är inte det de handlar om.
Jag tvivlar på att nån domina får orgasm av att dominera.
Vad det gör är att, och nu talar jag mycket för min egen del, jag blir upphetsad men min kåthet tar jag ut med en man, aldrig en slav. En slav gör sig inte förtjänt av att ha sex eller få orgasm. Det är han inte man nog för.
Det roar mig att se en slav ta smärtan och förnedringen jag ger och hur han minimeras mer och mer till en liten skit.
Det roar mig att se hur slaven blir förnedrad och mister den lilla manlighet han känner att han har.

Det bör noteras att jag kräver inte alltid pengar eller gåvor.
Att jag gör det nu är för att jag har två barn som fyller i slutet av augusti och början av oktober och vill kunna unna dem något lite extra till de fyller.
Plus att jag själv fyller den 8 september och vill se att jag blir ordentligt bortskämd och uppassad  som jag förtjänar. 
Jag fyller trotts allt bara en gång om året. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar