lördag 22 augusti 2015

I will drag you to hell

- Ja är så fruktansvärt trött på dina ursäkter.
Dina ständiga förseningar och uteblivna besök utan att ge minsta tillstymmelse till återbud eller försening.
Ditt ständiga undvikande.
Att du bara hör av dig när det behagar dig. Som om en liten skit som du hade en egen vilja...
Jag hatar dig!
*smack!*
- Jag hatar dig så mycket så jag vill bryta nacken av dig...
*Låter min hand krama åt ordentligt runt din hals.*
Jag vill... *granskar dig med blicken medans ett nöjsamt hånflin växer fram på mina läppar* Ja det vill jag...

Det roar mig att se dig stå på knä, hulkande och rädd.
Dina tårar...
Åh dina tårar är nog det som roar mig mest...
- Du vet att jag hatar att vänta, att ständigt dra ut på saker och ting.
OCH ÄNDÅ UNDERSTÅR DU DIG ATT GÖRA SÅ HÄR MOT MIG!!!!
Du beter dig precis som om du har en egen fri vilja....
Jag får väl bara bryta ner dig ännu mer, ännu hårdare... IGEN!

Jag plockar fram min piska som gick sönder under min hårda bestraffning.
Vill inte att du ska se när slagen kommer. Jag vill att du väntar dig det oväntade så ja sätter på dig ögonbindeln.
Piskan visar sig vara väldigt effektiv trotts att flärpen gått sönder....
Din sönderpiskade rygg börjar blöda och ja ser ett tillfälle till ren djävulskap...
Går ut i köket och hämtar saltkaret och strör ut ordentligt med salt på din rygg.
Att du gnyr och snyftar som en liten skit rör mig inte för fem öre...
Du får vad du förtjänar och lite till...

Som topping på det hela tar jag på mig mina handskar och tar fram den lilla flaskan och smörjer in kuken ordentligt med spökchilisåsen.
Därefter får du order om att hålla käft och bara stå där och pinas medans ja ser på.
Det svider ordentligt men jag tänker inte låta dig tvätta av det i första taget.
Varför skulle ja det?

Jag hatar dig.
Jag hatar dig för din olydnad och jag tänker se till att du ska sona dyrt för det om det så kommer kosta ditt liv...
Min hämnd är allt för bitterljuv... Och jag, om ja så måste, tänker banka in total lydnad och underkastelse i din skalle så du lär dig att ALDRIG någonsin testa eller trotsa mig igen...
Mitt ord är lag... Glöm det aldrig någonsin igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar