söndag 4 oktober 2015

Varför så dåligt med uppdateringar?

Ja jag har varit dålig med uppdateringarna och det av fyra anledningar.
1. Jag har fyllt år å då ägnas tiden åt familjen.
2. Min son fyllde år nyligen och barnen och familjen kommer alltid först.
3. Jag har blivit uppsagd så september månad har ägnats åt att jobba extra så mycket som möjligt.
4. Jag har gått och blivit förkyld och småfebrig och har inte haft så mycket energi till något.

Det har även sparkats slavar på löpande band igen.
Jag hatar när min tid slösas och inget händer.
Vill du bli en av mina fasta slavar så måste du visa att du är värd den tid och energi jag lägger ner på dig likaså håller de deadlines som är satta vad gäller månadssumma och utförande av uppdrag mm.
Kan du inte hålla mig nöjd och hålla ord så är du inget annat än en energitjuv för mig som tar tid för nån som gör sig mer förtjänt av den än du.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar