onsdag 9 september 2015

Gästbloggare

För en tid sedan bad ja en av mina slavar att gästblogga som ni kanske minns?

Min slav nr 1 och som ligger under kontrakt gav mig sina tankar i dag på morgonen.


Madame fick jag kontakt med via nätet där jag en dag googlade på "slav sökes".
Hade verkligen turen att finna Madames annons som jag svarade direkt på och på så vis fick kontakt.
Varför jag gjorde just denna sökning har jag en förklaring till längre fram. Nåväl, fick svar av Madame och fick snart klart för mig vilka regler som gäller och som också anges tydligt i Hennes blogg. Efter en utförlig ansökan fick jag som slav på prov ett första uppdrag som verkligen var en ny och väldigt smärtsam upplevelse: Ollonet smordes rejält med Tabasco och hårda bröstklämmor (utan gummiskydd) skulle sättas på pungen. En oerhörd smärta där allt skulle sitta på under en timme. Smärtan på ollonet var fruktansvärd men togs snart över av klämmorna som smärtade något ohyggligt. Bet ihop och bet ihop och värsta smärtan i pungen som höll i och blev allt värre och visste inte var jag skulle ta vägen. En timme är lååång och kan inte annat än upplevas för att veta hur det känns...(fruktansvärt)

Känslan att ta av klämmorna var som en dröm, även om pungen ömmade rejält i dagar därefter. Stoltheten av att klarat av första prövningen var stor och hoppet att bli Madames kontraktslav levde kvar.
Första mötet med Madame var kort då hon bara hade en kort stund över för mitt besök. Var dock beslutsam att köra de mil som krävdes för att personligen överräcka födelsedagsgåvan. Det var en nervös väntan på Madames parkering när jag äntligen fick möta min Madame, som ännu inte antagit mig som fast kontraktslav. Mötet var kort men nervöst och känslan direkt var att det var Hon som bestämde över just mig och jag hade utan blinka följt varje befallning vid detta tillfälle... (Precis som jag gör nu och framöver).
Ännu återstod ett prov/uppdrag innan Madame gav sitt besked. När detta väl var utfört dröjde meddelandet och väntan innan det positiva beskedet kändes lång, men är nu Madames kontraktsslav som hon nu styr på det sätt som behagar Henne. Nu lever jag som Madames slav och längtan efter varje kontakt och ev slavuppdrag som Madame befaller är efterlängtade även om de är mycket tuffa där Madame med sin fulla rätt kräver att slaven lyder och gör allt som krävs för att behaga Henne och enbart Henne.
Varför och hur tänker just jag som slav?
Det är inte så att man går runt och är undergiven till vardags, annat än just då till Madame. Är förvisso även undergiven på det sexuella planet som klart kan spela en roll till de behov jag får ut av som en simpel slav till Madame Det behov av fullständig känsla att känna sig totalt undergiven ger Madame mig helt och hållet. Att i högsta grad vara ovetande om Madames nästa drag gör mig klart nervös, men också nyfiken på vilka gränser man klarar av som slav: Smärta, förnedring som i högsta grad gör en matt och trött efteråt, men samtidigt en oerhörd stolthet över att klara av Madames prövningar. Känner mig oerhört glad och stolt att klara av de hårda prövningar Madame utsätter slaven för och vill helt enkelt vara en duktig, lydig slav som behagar och gör sitt yttersta för Madame. Inte så att det innebär orgasm och sexuell tillfredsställande på det sättet utan en djupare tillfredsställelse som klart också upplevs som upphetsande både sexuellt, kroppsligt och mentalt.
Jo, erkänner att det pirrar till av upphetsning när jag tänker på utförda uppdrag och en sak som fått mig bli rejält upphetsad sexuellt är när Madame beordrade mig att tillfredsställa mig själv. Denna känsla gjorde mig fruktansvärt kåt och tog inte lång stund innan allt var över. Ja, inte allt: Madame beordrade slaven göra sig själv ren med mun och tunga. Det sista en ny upplevelse som blev en känsla av äckel.. (att slicka upp varje droppe) men samtidigt som alltid stolt lyda och slutföra Madames befallning för behaga Henne.

/Slav nr1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar