onsdag 9 september 2015

Födelsedagsuppdraget

Skulle lagt upp bilderna igår men orkade inte.
Jag var för tjurig helt enkelt.
Av alla slavskitar så är det hittills bara en som behagat å av en annan får ja en försenad present.

SKÄRPNING!!!


Under hela uppdraget kom en stadig ström av bildbevis och bekräftning på smärta och önskan om att få smeta in mindre mm....
Han är duktig min kontraktslav.

Fullt p.plats Stortorget. Parkerar vid museet
Första insmörjn klar... Svider hettar

Försöker gå o gå lindrar lite
Ahhh... inte alls skönt
Vid Malmö Live
Vid Mö central... Åter bilen ska smörja mer om ca 10 min sen promenad igen
Hettar men värsta smärtan klingar av... insmörjn om ca 5 min. Känns nog värre andra gången
Tillbaka i bilen.. kort paus o ny smörjning. Hoppas Madame låter slav slippa Tabasco.....?

(Självklart inte!!!)

Förstått Madame. Slav lyder
Insmord igen

Ny hetta...fruktansvärd. går nu
Om möjligt VÄRRE NU. I Kungsparken
Gör så ont ont ont.... Än värre nu
Kungsparken bild

Sitter ner nu....så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen
2 smörjningar är nog max
Vill doppa min smärtande kuk i vilket vatten som helst
Turning Torso men kan inte koncentrera mig
15 min kvar...Önskar jag hade vatten i bilen.
Mot bilen... Inget att tvätta med. Måste kolla så inte ollonet är skinnflått...

Tillbaka i bilen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar