fredag 17 juli 2015

Varför jag inte använder lack och läder i dominans

Allt för ofta får jag önskemål från slavar där de vill att ja har stay-ups, lack och läder eller stövlar.
Min fråga blir, varför ska jag ha det?
Jag är fullt kapabel att dominera någon utan att ha allt det där bara för att de har det i porrfilmerna.
En följdfråga på den...
Hur ofta ser du en manlig dominant i lack och läder, stay-ups och stövlar?
Aldrig!
Så varför ska då jag ha det?
Varför ska ja ha det för att slavskiten vill det?
Din önskan är av lite intresse för mig ändå.

Min åsikt är att en äkta och bra domina klarar av att sätta en slavskit på plats utan dessa attribut så därför kommer jag aldrig ha det på mig heller.
Dock har ja min fetisch med korsetter men det har jag på mig när ja själv vill och om jag vill göra mig lite sassy för en man som är värd att få knulla mig.
Inte för en liten slavskit.

Nä, en slav ska känna fruktan och det ända in till benmärgen.
Glöm aldrig det...

Nä, jag behöver inte den skiten, jag klarar mig så bra utan.
Ja kan till och med dominera dig i min onepiece. För sanningen är att kläderna gör inte alltid den dominante, man blir inte ens dominant av kläderna utan hur man är i största allmänhet och hur säker man är i sig själv på det man gör.

Jag är rent naturlig bestämd av mig, jag vet vad jag vill och har mer skinn på näsan än fan själv.
Min mörka sida är inte alltid att leka med då jag ligger farligt nära gränsen i min mentala nerbrytning och fysiska.

Men utåt sätt är jag en snäll, trevlig kvinna som ser ut som alla andra, bara lite biffigare.
Men det är väl också vi som är farligast.
Vi som ser ut som alla andra men egentligen är farlig som få.
Du gör rätt i att frukta mig.
Du bör frukta mig.
Jag har tålamod som få så även om min hämnd inte alltid kommer direkt så kommer den med råge när jag väl känner för att ge dig vad du förtjänar för din uppkäftighet och trotsighet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar