onsdag 15 juli 2015

Träffen som inte riktigt kom igång

I går fick jag besök av en gröngöling.

Lite synd å förstöra den lilla pojkens fina tatuerade kropp, (Han var ju egentligen 4 år äldre än mig men såg så liten ut)

Jag hade fått pengar till att köpa en strapon men det blev en plugg då han aldrig fått nått analt tidigare och en plugg kan ja tycka är en bra början som nybörjare.

Han var allt bra nervös inför träffen och jag lugnade honom ett flertal gånger med att ja kommer ta det lugnt och testa och se hur han reagerar på de olika saker jag gör.
Bröstklämmorna gick bra. Likaså några rapp med ridpiskan. Men så kom vi till pluggen å där tog det stopp.
Ja hade förberett honom med bedövningssalva och sedan hade ja mycket glidmedel.
Det lät som de gick bra i början men efter några min så spände han sig och började andas snabbare så då frågade jag hur det gick. Och det gick inte alls.
Det var inget för honom men nu hade han testat och visste hur det var.

Så alla ni som undrar hur det funkar när man inte använder stoppord och hur jag går tillväga för er som är nybörjare.
Där har ni svaret.

Glöm inte att jag snart fyller år och förväntar mig fina presenter eller cash.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar