måndag 5 december 2016

Bestraffning

Eftersom slaven som bokade mig i går inte dök upp så fick jag roa mig med en annan slav och eftersom jag blir mäkta irriterad när man bokar min tid och inte dyker upp så fick han ta min frustration.

Det började redan i hallen.
Slav tog av sig kläderna och satte på sig de jag lagt fram åt honom.
Bojor, halsband samt kukring med klämmor.
Sedan gick jag och hämtade honom. Tog honom till vardagsrummet där jag band fast honom vid matsalsbordet.
Efter att ytterligare klämmor satts på på pungen och kuken blivit ordentligt marinerad i tabascosås så fick slaven känna mina händer runt sin hals.
Han svimmade ett par gånger men det berörde mig inte.
Han skulle få för att den andra slaven inte dök upp.
Eftersom min piska är sönder... (Igen!) så hade slav med en av sina egna.
Skitdålig piska men lite märken blev det i alla fall.
Lyckades piska upp huden lite varpå salt och tabsco ströddes på såret.

Därefter lämnade jag slav kvidandes en stund medan ja tog en dusch.
När ja var klar fick slaven smaka på jumpodildon han hade med sig.
Jag struntade i att töja ut honom. Jag var förbannad. Så han sprack lite. Inte mitt problem nä en slyna är tight och ber om den största dildon han har.
Är han uppkäftig så ska han fan få det med och inte gnälla.

Sedan låg han där i en patetisk blödande och gråtande hög tills ja sparka ut han.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar